پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رویای جام جهانی برای برانکو و چین زنده ماند جلالی پیشنهاد خارجی ندارد مهدی پور دومین تمدیدی استقلال؟ رد پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی لیورپول برای رودریگو واکنش دبیر سازمان لیگ به سقوط مس رفسنجان | آیا پیکان در لیگ برتر ماندنی می‌شود؟ سقوط آزاد مس! بیانیه هیات فوتبال تهران درباره تجمع امروز خداحافظی جامعه ورزش و هواداران با علی اسعدی + ویدیو ترکیب احتمالی ایران برای مسابقه با ازبکستان | قدرت‌نمایی به‌سبک قلعه‌نویی قهرمانی حسن تفتیان در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی فرانسه محمدی اولین تمدیدی استقلال بیانیه کانون مربیان: فوتبال معماری جدید می‌خواهد حقوق مربیان تیم ملی شش ماه عقب افتاد! صحبت‌های تکان‌دهنده نماینده مجلس در خصوص فساد فوتبال ایران+ ویدئو ویدیو جشن صعود چادرملوی اردکان به لیگ برتر فوتبال صعود دومین تیم لیگ یکی به لیگ برتر+ جدول نهایی لیگ یک جهانبخش: اینجا همه چیز خنده دار است زمزمه‌های حضور محرم نویدکیا روی نیمکت پرسپولیس
سرخط خبرها

دلیل نیمکت‌نشینی ترابی در پرسپولیس چیست؟

  • کد خبر: ۱۹۱۶۹۹
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
دلیل نیمکت‌نشینی ترابی در پرسپولیس چیست؟
شماره ۹ پرسپولیس بازی های تیمش را از روی نیمکت تماشا می کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ترابی بعد از مصدومیت بدی که در بازی با النصر از ناحیه مچ پا گرفتار آن شد چند هفته ای دور از میدان بود اما از بازی سرخپوشان با پیکان شرایط بازی کردن را پیدا کرد.

 ترابی در سه بازی اخیر پرسپولیس به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شده که این مسئله برای هواداران تیمش سوال برانگیز بوده است.

در این مورد با خبر شدیم که چون مصدومیت مچ پای ترابی خطر پارگی رباط مچ او را زیاد کرده بود کادر پزشکی سرخپوشان از یحیی خواسته اند که فعلا به این بازیکن خیلی فشار وارد نکند تا مچش تقویت شود. در واقع ترابی همچنان باید مدتی را به تقویت مچش بپردازد تا خطر پارگی رباط مچ را رد کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->